Workshop

Workshop

woensdag 8 februari 2017

Valentijnskaart #1 t/m #3 Mix & Match

Voor deze Valentijnskaartjes heb ik geen stempels gebruikt van Stampin' Up! maar van My favorite Thing en van Lawn Fawn. Een Mix & Match dus en dat zal ik vaker gaan doen, want heb erg veel stempeltjes met lieve cute stempels liggen en het zou zonde zijn als ik deze niet wat vaker zou gaan gebruiken..

I Wheelie Like You, heb ik met aquarelpapier wat vegen op gemaakt met  Stampin Pad, Real Red van SU.
Met marmotje is ingekleurd met copics. De kleine hartjes zijn ook gestempeld met Real Red.
Washi Tape en designpapier ( Sending Love) is van SU.


Deze lieve schatjes zijn ook van Lawn Fawn en gekleurd met copicmarkers
De embossingma, cardstock Whisper White en Blushing Bride, Metallic Thread, Foil Sheets (goud), tekststempel ( Sealed with Love) zijn van Stampin;' Up!.


Deze lieve Ollie is van My Favorite Thing. Zo een cutie.
Papier, tape zijn van SU evenals de tekst.
De die van het hartjes is al een oudje en weet even de naam er niet meer van.
Ollie is gekleurd met copicmarkers.





Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...