Workshop

Workshop

maandag 13 februari 2017

De een na laatste valentijnskaartjes

Deze geweldige stempel Yummie in my Tummy kan je ook voor Valentijnskaartjes gebruiken. 
Ze zijn zoooo grappig. Ze toveren een glimlach op mijn gezicht.



En hier weer even "gekliederd" met inkt en water. Het gaat mij steeds beter af. Heb hiervoor aquarelpapier gebruikt en Real Red inkt. Door meer en minder water te gebruiken krijg je lichter en donkere effecten en dan lijkt het net of het verschillenden kleuren rood en roze zijn, maar dat is niet het geval.



En dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een sketch.
Ik ben weer lekker bezig geweest van de week.
Morgen een leuke blog hop met heel veel ideeën van andere demo's van Stampin' Up!, dus kom lekker langs en hop van de ene blog naar de andere blog.



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...