Workshop

Workshop

dinsdag 21 februari 2017

Happy Father's Day

Je kan er maar vroeg bij zijn voor Vaderdag.




Wat heb je nodig voor deze kaart:

De basis is van cardstock Basic Gray.
Met de Hexagon Dynamic Embossing Folder heb ik een stukje cardstock van de kleur Delightful Dijon  geembossed..
Daar een klein stukje washi-tape (Urban Underground) overheen geplakt.
Het cardstock Very Vanilla heb ik eerst met een stans uitgestanst en daarop gestempeld met de stempelset  Nailed It. De inktkleur grijs is Basic Gray.
De hexagons en de hamer zijn uitgestants met de stansjes van de set Build it.
Achter de hexagons heb ik Metallic Tread Black gewonden.
De hamer is gekleurd met copicmarkers. 


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...