Workshop

Workshop

vrijdag 10 februari 2017

Valentijnskaart # 6 Golden Oldie

En hier weer een Golden Oldie. Ook deze stempel al dik een jaar in mijn bezit en hij blijft mooi. Je kan er ook zoveel kanten mee op. Jammer dat ik deze eigenlijk te weinig gebruik. Het staat nog steeds in de catalogus (Annual, blz. 96) en ik hoop dat het nog wel even zo blijft.
Het designpapier is van vorig jaar. De boom heb ik gestempeld met Early Expresso en de blaadjes met twee kleuren Blushing Bride en Real Red.
Cardstock Whisper White en Blishing Bride. De hartjes geponst met een retired pons.





Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...