Workshop

Workshop

zondag 5 februari 2017

Happy Birthday to you


Wat een vrolijkerd toch???

Met veel plezier heb ik aan deze kaart gewerkt. Ik heb deze kaart ook weer via Pinterest gevonden en is helemaal niet moeilijk om te maken. Het is even opletten maar verder heel erg simpel.
Deze kaart heet de Tri Fold Card en hier een LINK waarin deze kaart wordt uitgelegd

Ook deze kaart is weer gemaakt met het Retired design papier van vorig jaar.
Er staat in de nieuwe catalogus ook heel mooi papier dat speciaal is voor verjaardagskaartje. Deze kan je vinden op bladzijde 5, maar ik heb gekozen om nog een keer met mijn "oude" spulletjes te werken.



Bovenaanzicht van de kaart

Detailfoto:

Benodigdheden voor deze kaart zijn:
Cardstock: Watermelon Wonder, Cumcumber Crush, Whisper White, Pool Party, Bermuda Bay, Crushed Curry
Stempels: Balloon Celebration
Tekststempel: Retired 2016
Inkt: Watermelon Wonder, Cumcumber Crush, Whisper White, Pool Party, Bermuda Bay, Crushed Curry, Memento Black 
Pons: Balloon Bouquet Punch
Ronde Die: MFT

Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...