Workshop

Workshop

zaterdag 4 februari 2017

Tasty Treats


Dit leuke doosje heb ik gelilft van Inge Groot.
Zij had daar een kleine uitleg van gegeven op haar blog en dat vond ik zo leuk dat ik deze heb nagemaakt.
De uitleg van Inge Groot:
Je maakt dit doosje met de Envelope Punch Board (EFB)
Je snijdt een stuk cardstock van 20,7 cm x 20,7 cm en legt dit op het EPB op 9,1 cm, pons en ril en schuif door naar 12, 7 pons en ril. Draai een kwart slag en leg de gerilde lijn in het verlengde van het puntje van het EPB, pons en ril en schuif door. Doe dit aan alle kanten. Het doosje krijgt zo vanzelf vorm.




De stempelset en dies van Paisley & Posies zijn nog steeds te koop in de nieuwe catalogus Sprin/ Summer 2017 op bladzijde 55. Gelukkig maar want ik vind ze nog steeds supermooi.



Benodigdheden:
Cardstock: Whisper White, Pool party, Rich Razzleberry, Crushed Curry, 
DSP: Petrals & Paisleys (retired 2016)
Stempels: Paisleys & Posies
Inkt: Crushed Curry, Rich Razzleberry, Pool Party, Memento Black
Dies: Paisleys Framelits Dies, ronde dies
Pons: Scalloped Tag Topper 
Solid Baker's Twine Whisper White
Enamel Shapes: Metallic
Ribbon: Mint Macaron 3/8" Sheer Linen Ribbon


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...