Workshop

Workshop

woensdag 1 februari 2017

Sending smiles across the miles

Een lieve scrapvriendin van mij is ernstig ziek, dus kon wel een klein opfleurkaartje gebruiken. Ik heb deze voor haar gemaakt en ik hoop dat ze toch door dit kaartje een SMILE op haar gezicht heeft gekregen.


\

 Cardstock: Whisper White, Basic Black
DSP: Pink of Pop
Foil Sheets: Gold
Stempels + dies: Lift me Up (Spring/Summer Catalog 2017)
Inkt: Archival Black, Melon Mambo
Thick Baker's Twine: Melon Mambo
Washi-Tape: Pink of Pop


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...