Workshop

Workshop

dinsdag 5 juli 2016

Sending Wishes.....

Deze stempel had ik het vorige seizoen al gekocht en gelukkig staat het voor dit seizoen ook weer in de nieuwe catalogus. Soms is het zo jammer dat er stempels verdwijnen, maar goed er moet gewoon plaats gemaakt worden voor al die nieuwe, leuke en mooie stempels.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor iemand die ik zeker al meer dan 20 jaar niet heb gezien. Zij is zeer ernstig ziek en ik ga opnieuw contact met haar opnemen met deze kaart en een brief. Wordt nog wel even een dingetje want weet niet zo goed hoe ik moet beginnen, maar wie weet lukt het mij wel als ik er even goed voor ga zitten.
In ieder geval is het kaartje goed gelukt, al zeg ik het zelf....


Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Blushing Bride, Very Vanilla
Design Papier: Playfull Palette
Inkt: Flirty Flamingo, Baked BrownSugar, Pistacho Pudding
Ranger: Archival Ink Black
Stempel: Buterfly Basic
Dies: Butterfly Thinlits
Ribbon: Metallic Thread Gold
Pearls: eigen voorraad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...