Workshop

Workshop

zaterdag 9 juli 2016

Seaside Shore aan de kust

Deze stempels zijn speciaal voor mij gemaakt hahaha. Ik vond ze zo toepasselijk. Ik heb een plan bedacht en ga allemaal kaartjes maken met zee- en vissen afbeeldingen. Deze ga ik dan proberen te verkopen in mijn B&B. Misschien dat er belangstelling voor is. Nu nog op zoek naar een leuke kaartenstelling. Dus als er iemand tips heeft, hoor ik het graag. ondertussen mijn kaartenstelling gevonden op Marktplaats

Ook voor deze kaartjes heb ik weer leuke liften gebruikt die ik heb gevonden op Pinterest.


Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Very Vailla,Soft Sky, Dapper Denim, Calypso Coral, Kraft
Design Papier: Of the Shore
Inkt:Dapper Denim
Ranger: Archival Ink Black
Stempel: Seaside Shore
Tekststempel: ??
Dies: Cutie pie thinlits voor de tag
Pons: Banner Triple
Handsheld stapler +  nietjes
Overige materiaal:  touwtje


Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock:Dapper Denim, Soft Sky
Design Papier: Of the Shore
Inkt:Dapper denim, Softly Sky, Calypso Coral
Stempel: Seaside Shore
Tekststempel: Endless Birthday wishes
Dies: Cutie Pie Thinlits voor de tag
Pons: Banner Triple
Overige materiaal: Touwtje en sequins





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...