Workshop

Workshop

zaterdag 2 juli 2016

Foxy Friends zoooo schattig!!!

Deze schattige kaartjes met zoveel plezier gemaakt. Er waren een paar stempels in de nieuwe catalogus waar ik direct verliefd op geworden ben en daar was deze stempel van Foxy Friends een va.
Het eerste kaartje heb ik van Pinterest gelift. Ik moet altijd even inkomen. In de stempels en wat je er mee kan, maar de onderste twee heb ik naar aanleiding van sketches gemaakt, die ik ook op Pinterest heb gevonden.  

Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Pool Party
Design Papier: A little Foxy design paper
Stempel: Foxy Friends
Tekststempel: Endless Birthday Wishes
Inkt: Smoky Slate, Calypso Coral
Ranger Archival Black
Ribbon: Natural trim


Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Whisper White, Pool Party, Smoky Slate
Design Papier: A little foxy design paper
Stempel:  Foxy Friends
Tekststempel: Endless Birthday Wishes
Inkt:Smoky Slate,  Pool Party
Ranger: Archival Ink Black
Ribbon: Thick Baker's Twine, white
MFT: Dies
Clearly Besotted: Tag Dies


Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Whisper White, Smoky Slate
Design Papier: A Little Foxy design paper
Stempel: Foxy Friends
Tekststempel: Endless Birthday Wishes
Inkt:Smoky Slate, Calypso Coral 
Ranger: Archival Ink Black
Ribbon: Metallic Thread
Textured Impressions Embossing Folder: Softly Falling
Enamel Shapes
MFT; Dies




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...