Workshop

Workshop

zaterdag 16 juli 2016

Moroccan Nights Specials

Afgelopen maandag kwam mijn bestelling binnen met weer ontzettend leuke spullen van Stampin' Up!.
Ik heb in deze catalogus diverse favorieten zitten en deze stempel Moroccan Night is er eentje van. Die lampjes en de Mandala spraken mij direct aan. Ik ben gek op dit soort lampjes en sinds vorig jaar hebben wij onder ons balkon ook van dit soort lampjes hangen die we hebben meegenomen uit Turkije.
Ook het papier van deze reeks is ontzettend mooi, met mooie kleuren en motieven. Dus voor mij een goede reden om weer eens flink aan de slag te gaan met al dit moois.




Hier mijn kaartje:
Dit kaartje heb ik ook weer met behulp van een sketch gemaakt, maar helaas niet meer te vinden op internet. Ik dacht dat ik het had opgeslagen, maar nee dus.
De sketch wijkt niet veel af van wat ik er van heb gemaakt, je haalt het er dus redelijk goed uit.
Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock:Emerald Envy, Whisper White, Delightful Dyon
Design Papier: Moroccan
Inkt:Dapper Denim, Early Espresso
Stempel: Moroccan Night
Tekststempel:Fairy Celebration
Ribbon:Ruched Ribbon Dapper Denim
Dies: Layering Squares Framelits
Overige:Sequins


Ook dit kaartje heb ik weer met een sketch gemaakt:. Gelukkig wel goed opgeslagen. Ik zoek deze op via pinterest en sla deze op. Ik kijk hier heel veel naar en zoek ook veel op pinterest.
Sketch:


Mijn uitwerking
Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Delightful Dyon, Dapper Denim, Very Vanilla
Design Papier: Moroccan
Inkt: Early Espresso
Stempel: Moroccan Night
Tekststempel:
Washitape: Moroccan
Metallic Thread Gold
Overige; Dies MFT Round, Pearls

Detailfoto:




Sending wishes your way:
Dit leuke kaartje kan je voor diverse gelegenheden gebruiken dus overal voor te gebruiken.
Handig om in je collectie te hebben.
Mijn kaartje:

Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Delightful Dyon, Very Vanilla
Design Papier: Moroccan
Inkt: Early Espresso, Cajun Craze
Stempel: Moroccan Night
Tekststempel: Butterfly Basics
Washitape: Moroccan
Dies: Banner Framelits
Metallic Thread Gold
Overige: Pearls

Detailfoto's




En hier de collectie uit de serie Moroccan Nights.



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht. 
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...