Workshop

Workshop

woensdag 13 juli 2016

Flamingo Time

Zo even wat anders dan alleen maar visjes. maar leuk zijn ze zeker, want ik heb gisteren mijn eerste twee kaartjes aan mijn gasten verkocht. Zo leuk.

Voor deze kaart ben ik wel begonnen met een sketch, maar er uiteindelijk zo van afgeweken dat ik hem maar niet plaats. Ik ben dit keer voor het heerlijk zwart, wit, roze en hysterische goud gegaan :-)

Gebruikte Materialen van Stampin'Up!:
Cardstock: Basic Black, whisper white
Designpapier: Pop of Pink
stempel: Pop Of Paradise
Tekststempel: Sunburts Sayings
Inkt:Melon Mambo, Ranger Archival Blank Ink
Dies: Swirly Scribbles Thinlits, Tag & Labels framelits
Overige materialen: Metalic Foil Doilies
De binnenkant van de kaart:


Kaart en envelop:


Deze kaart had ik al een tijdje liggen maar niet afgemaakt. Ik geloof dat ik ergens met een lift bezig was, maar uiteindelijk toch maar mijn eigen idee er aan gegeven. ook hier weer het heerlijke hysteriche goud gebruikt. Ik vind het eigenlijk wel erg leuk. Had deze doilies gekocht voor de kerstkaartje maar vind het hier ook goed passen.
Gebruikte Materialen van Stampin'Up!:
Cardstock: Melon Mambo, basic black, Whisper White
Designpapier: Pop of Pink
Stempel: Pop of Paradise
Inkt: Melon Mambo, Ranger Archival Black Ink
Dies: MFT, Rondje
Overige materialen: Metalic Foil Doilies, Sequins

 De binnenkant van de kaart:
Het kaartje vast gemaakt met washi-tape.Dit is ook de uitvinding van de eeuw.


En hier de kaart met de vlop:


En dit was het weer voor vandaag.
Maandag is er een nieuwe bestelling van Stampin' Up! binnengekomen en ik moet zeggen ook daar heb ik weer superleuke stempels gekocht en meteen mee aan de slag gegaan.
Ik wil altijd iets meer laten zien dan een kaartje dus ben druk bezig met diverse kaartjes te maken van dezelfde stempelserie.
Ook heb ik nog kleine projectjes afgemaakt voor mijn B&B, dus er gaat nog een heleboel aankomen.
Bedankt weer voor het kijken en ik wens iedereen een fijne dag toe.
Hier is het schitterend weer, maar hoorde dat er in het rest van het land slecht is.

Hartelijk dank voor het bezoeken van mijn blog.
Groetjes Monqie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...