Workshop

Workshop

zaterdag 19 november 2016

STAMPIN' UP! Online Extravaganza

Volgende week is er een ONLINE Extravaganza van 21/11 t/m 28/11/2016.


 Ik doe eenmalig een verzamelbestelling op maandag 21/11/2016.
Wil je mee bestellen? Geef je bestelling dan door voor zaterdag 19/11/2016 -  21.00 uur
Ik kan je niet garanderen dat de artikelen er ook zijn.

DAGAANBIEDING VAN 21/11/2016
Deze onderstaande aanbiedingen zijn alleen geldig op maandag 21/11/2016.
OP=OP!!!

De rest van de week kan je zelf bestellen via mijn button Online Shoppen.
Heb je geen creditkaart, dan kan je de bestelling via de mail aan mij doorgeven en dan laat ik de bestelling rechtstreeks (na je betaling) naar je huis sturen. Daar moet je wel verzendkosten van  5,95 EUR bij rekenen.

Ook voor onderstaande artikelen geldt
OP=OP!!!
Ook hier kan ik niet garanderen dat de artikelen er nog zijn, dus wees er snel bij!!!


 DAGAANBIEDING 28/11/2016

De onderstaande artikelen kan je alleen op maandag 28/11/2016 bestellen.
 Deze kan ik helaas NIET voor je bestellen, ivm dat ik niet thuis ben.
Ik verwijs je door naar een andere Stampin' Up! demonstratrice.



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...