Workshop

Workshop

donderdag 10 november 2016

En weer een paar THANKS kaartjes

Ik merk dat ik vaak bedankkaartjes en labels maak met de woorden THANKS erop.
Zeker deze maand ben ik daar heel erg mee bezig geweest. Misschien komt dit ook omdat er in Amerika deze maand, donderdag, 24/11 Thanks Giving gevierd wordt.
Dit feest of traditie, kennen wij niet in Nederland. en Dat is heel jammer dat wij dit niet vieren, want je hebt zoveel om dankbaar voor te zijn, zeker lieve mensen om je heen die je dan even een kaartje stuurt met een paar lieve woorden erop. Daarom maak ik maar kaartjes of labels voor mijn gasten, vrienden, kennissen en voor mijn klanten die een bestelling bij mij plaatsen voor Stampin'Up!

Ik heb gisteren (wat was het koud en rot weer hé? Het sneeuwde hier zelfs, wel natte sneeuw) deze kaartjes zitten maken voor mijn klanten die bij mij een bestelling plaatsen.
Om ze te bedanken voor hun vertrouwen in mij. En dat is altijd leuk als er iemand iets bij je besteld.
En ook altijd leuk als je een eigengemaakt kaartje krijgt.
.

Voor deze kaartjes heb ik het mooie papier gebruikt uit de nieuwe catalogus van de Herfst/ Winter 2016.
Zo moooooi, ben er echt helemaal weg van.

Dit zijn kleine kaartjes van 10 x 10 cm.
Het designpapier is van Petals & Paisleys. 
Cardstock Rich Razzleberry, Very Vanilla.
Stempel: Thankful Thanks, tekst gestempeld met Rich Razzleberry
Metallic Enamal Dots
Dies: MFT



Dit kaartje heb ik als basis het cardstock, Delightful Dijon gebruikt. 
Maat van het kaartje is 10,5 cm x 14,8 cm.
Designpapier is Petals & Paisleys
Cardstock: Very Vanilla, Rich Razzleberry
De boom en tekst heb ik gestempeld met Early Espresso en de blaadjes met Cajun Craze
Stempel van de boom is Totally Tree
Tekst: Thankful Thoughts
Ribbon: Mint Macaron


Deze hele serie van designpapier, stempels en cardstock staan in de catalogus Herfst & Winter.
Je kan tot 3 januari uit deze catalogus bestellen.
Dus zie je iets moois, doe het dan snel, want na januari is het niet meer mogelijk om iets uit deze gids te bestellen.
Ook is nog niet bekend of er stempels mee gaan naar de nieuwste catalogus die in juni 2017 uit gaat komen.
Zou toch zonde zijn als je er naast grijpt??

Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...