Workshop

Workshop

woensdag 23 november 2016

Born to Ride

Zo even geen kerst hoor. Soms komen de kerstkaartjes mijn neus uit en dan ben ik blij dat er ook nog een verjaardag tussendoor komt. Een goede vriend van ons is jarig en gek op motoren, liefst Harley Davidson.
En ik moet zeggen dat ik deze stempels daar wel wat van weg vind hebben.
Meteen maar even twee gemaakt, zodat ik ook mijn mannenkaartjes weer op voorraad heb, want daar heb ik niet zoveel van.


Materiaalgebruik:
Cardstock: Dapper Denim, Crumb Cake, Whisper White
Stempel: Born to Ride
Inkt: Crumb Cake, Dapper Denim, Soft Suede, Memento Black
overige: Burlap Ribbon, Handheld Stapler, Silver Mini Staples



  De binnenkant van de kaarten ook gestempeld.



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...