Workshop

Workshop

vrijdag 15 juli 2016

Thankslabels

Als mijn gasten vertrekken krijgen ze altijd een klein cellofaanzakje met een chocolaatje erin als afscheidscadeautje en om te bedanken voor hun bezoek aan mijn B&B. 
Ik maak dan een tag met het woord "THANKS" erop.
Ik probeer altijd een beetje met het seizoen mee te gaan en daar mijn stempels dan op aan te passen.
Dit keer gekozen voor de leuke stempels van Seaside Shore en gestempeld met diverse kleuren inkt.
Ook heb ik de Scalloped Tag Topper aangeschaft en dat scheelt mij een hoop werk.
De tags heb ik eerst op formaat 5 cm x 7 cm. gesneden en  daarna geponst met de Scalloped Tag Topper. Gaat super snel. Ideaal dus als je niet veel tijd hebt en toch productie moet draaien.


Leuk verpakt in cellofaanzakje (nu ook te koop bij Stampin' Up!)  met een klein touwtje:
Gebruikte Materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Whisper White
Inkt:: Dapper Denim, Soft Sky, Pistachio Pudding
Ranger: Archival Blck Ink
Stempel: Seaside Shore
Tekststempel: Thankful Thoughts
Pons: Scallopes Tag Topper
Overige: Cellophane Bags,  Linen Thread
Action: chocoladereepjes van Milka

Ik wens iedereen weer een fijne dag en alvast een heel fijn weekend.
Wordt hier erg druk, DTM-racen en veel festivals zijn er.
En hopelijk ook mooi weer. De voorspellingen waren goed, maar of ze uitkomen??

Hartelijk dank voor het bezoeken van mijn blog.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...