Workshop

Workshop

vrijdag 22 juli 2016

Lekker druk kaartje........

Voor vandaag weer een lekker druk kaartje met het mooie papier en stempels van de serie Moroccan Night.
Vind het zulk mooi papier. Ook voor dit kaartje heb ik weer een sketch gebruikt weggehaald van Pinterest en mijn eigen draai er aan gegeven.

De sketch:


 Mijn uitwerking:

Gebruikte Materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Very Vanilla, Delightful Dijon, Dapper Denim
Designpapier: Moroccan Night
Inkt: Early Espresso
Stempel: Moroccan Night
Teksstempel: Endless Birthday Wishes
Pons: Banner Triple
Dies: Tags & Labels Framelits
Overige: dies MFT

Detailfoto:



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...