Workshop

Workshop

maandag 11 juli 2016

Nog een paar........vissenkaartjes

Ik ben nog steeds lekker bezig met mijn vissenkaartjes en stempels.
Kan er geen genoeg van krijgen hahaha.


Hier een kaartje in de blauw kleuren
Gebruikte materialen van Stampin'Up!:
Cardstock: Soft Sky, Very Vanilla, dapper denim
Designpapier: By the Shore
Inkt: Soft Sky, Dapper Denim
Stempel: Seaside Shore
Tekststempel: Clearly Besotted
Ribbon:  Ruched Dapper Denim
Dies: Swirly  Scribbles thinlits
Pons: Triple Banner
Overige materiaal: Dies rond My Favorite Thing/ Papertrey Ink
En hier een kaartje in de mooie kleur calypso coral rood.
Ik heb deze sketch ervoor gebruikt alleen heb ik hem omgedraaid.



Gebruikte materialen van Stampin'Up!:
Cardstock: Calyso Coral, Very Vanilla
Designpapier: By the Shore
Inkt: Calypso Coral
Stempel: Seaside Shore
Tekststempel: Seaside Shore
Dies: My Favorite Thing rond/ rechthoekig
Pons: Banner TripleTouwtje: Linen Thread
Overige materiaal: sequins
 De binnenkant van de kaart:


Kaartje samen met een gestempelde envelop:




Hartelijk dank voor het bezoeken van mijn blog.

 Groetjes Monqie

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...