Workshop

Workshop

maandag 5 december 2016

Sinterklaas 5 December

Joepie vandaag is het SINTERKLAAS, zo een leuk feest en Nederlandse traditie vind ik dit.
Ben er gek op en ik heb dit jaar ook heerlijk zitten knutselen met allerlei papier en andere materialen.

Deze leuke huisjes heb ik gekocht bij de Action en zwart gespoten met zwarte matte verf. De Pietjes zijn van Play Mobiel en passen er perfect bij.






Ook heb ik nog een Chalkboard geschreven met krijt en hier een leuke decotafel gemaakt voor in mijn hal.



En als traktaties deze leuke Zwarte Pieten zakken gemaakt met pepernoten en muntgeld.
Alle materialen hiervan zijn van Stampin' Up! behalve de veertjes en de gouden pearls.






En mijn Advent Kalenderzakje ziet er vandaag zo uit:


Met een lekker chocolaatje erin :-)
Het Pietje en de tekst is een stempeltje van de Pipoos, al behoorlijk oud.
Laat het heerlijk avondje nu maar komen.


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

1 opmerking:

  1. Zo leuk Monique!!! Het huisje met de pietjes, de zwarte pieten zakjes en dat chalkboard schitterend geheel zo! Denk dat Sinterklaas wel even kom kijken!!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...