Workshop

Workshop

dinsdag 6 december 2016

Christmas Card Making Weekend 26 november + dag 6

Op het ScrapAngel forum hebben we een Christmas Card Making Weekend gehouden van zaterdag 26 & 27 november. Diverse dames hebben een opdracht geplaatst waar je dan mee aan de slag kon. Ik heb behoorlijk mijn best gedaan en veel kaartjes zitten maken, dus het wordt een behoorlijke lange post met heel veel verschillende kaartjes.
Mazina heeft een receptenkaart bedacht met de volgende ingrediƫnten.....


Men neme: 

* 1 stuk cardstock als basis van de kaart 
* 2 of 3 scrappapiertjes (patterned paper) 
* 1 stempelafdrukje van een eland, rendier of hertje 
* 1 stukje kant of lint 
* 1 tekststempeltje op stukje cardstock 
* embellishments naar keuze, maar minimaal 2 

Flink door elkaar husselen en een mooie kaart brouwen. 

En dit is mijn uitwerking van de kaart geworden. Zag nu pas dat deze kaart geen tekstje had, dus dat ga ik er nog maar even opplakken



 De volgende opdracht kwam van Margot. Zij had eerst een sketch en daarna een voorbeeldkaart met een speciale uitwerking. Dit is de kaart met de speciale uitwerking.


 Als je hem openslaat dan zie je een rondje dat blijft en een gat in de kaart. Erg leuke opdracht vond ik dit.



 En dit zijn de kaartjes die ik heb gemaakt met de sketch:


 Detailfotootje

De volgende opdracht kwam van Ingen. Zij had als voorbeeld een kaart met een twist. Ook superleuk om te maken, dus daar hier de kaartjes die ik er van heb gemaakt.





Anja had een leuke opdracht, je moest washi tape gebruiken en komt dat nou mooi uit want daar had ik toevallig hahahaha nog rolletjes van liggen en nog steeds niets mee gedaan dus hier ook mee aan de slag gegaan. Ook zo leuk om te doen.


 Detailfoto:


En dan natuurlijk mijn dag 6 nog van de adventskalender, zou het bijna vergeten zo een lange post is dit geworden.
Dag 6:


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...