Workshop

Workshop

donderdag 26 april 2018

Pocketletter MODE

Zo hebben jullie gisteren lekker gehopt langs al die mooi blogs van het Happy Star team?
Zo ja - leuke inspirtie was dit he?
Zo nee - kijk dan even in de vorige post en doe een hoop inspiratie op.

Ik zit niet stil en ben lekker met van alles bezig.
Het is dan wel niet altijd Stampin' Up! gerelateerd, maar dat mag de pret niet drukken.
Zo heb ik hier een pocketletter gemaakt met het thema mode.
Het papier is wel van Stampin' Up!, maar de plaatjes heb ik uit diverse tijdschriften geknipt.








Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...