Workshop

Workshop

woensdag 18 april 2018

Koffie, koffie lekker bakkie koffie, Tagboekje


Dit leuke tagboekje heb ik gemaakt voor een swap, wat eigenlijk een flipbookje moest worden, maar eigenwijs zoals ik ben doe ik meestal iets anders. Dit tagboekje is naar eigen idee, dus niet gelift.

De voorkant


Detailfoto van de voorkant

De binnenkant van het boekje met de tags erin. Deze tags zitten vast. Aan de achterkant van de tags zitten allerlei soorten koffiezakjes.









Nog een extraatje gemaakt met iets lekkers erin

En nog een kaartje, dit kaartje heb ik gelift

Alle materialen zijn van Stampin' Up!
De grote catalogus van 2017 - 2018

Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...