Workshop

Workshop

zondag 20 november 2016

Kerstkaartjes

Ja, ik moet er toch aan geloven om kerstkaartjes te maken en heb hier nu ook wel zin in.
Af en toe zal ik ook nog andere werkstukjes plaatsen, maar momenteel zal het toch echt kerst zijn.
Ook ben ik bezig met een december Daily en heb een Advent Calander gemaakt, die ik van de week plaats, dus genoeg te zien.

Voor deze kaartjes heb ik Cardstock, Whisper White en Real Red gebruikt.
Het designpapier is van Candy Cane Lane.
De stempels van Cookie Cutter Christmas.
Gestempeld met Memento Black en gekleurd met copics.
Diverse embossingmallen gebruikt zoals de Cable Knit Dynamic, Softly Falling en de Sparkle mal.


Achter elk poppetje heb ik Metallic Thread, red gebruikt



De woorden Merry en Jolly zijn uit Glimmer Paper, Red gestanst met de dies Christmas Greetings Thinlits.











Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...