Workshop

Workshop

maandag 31 oktober 2016

Halloween/ Stiches Shapes Framelits en Sale bij Stampin' Up!!!

Vandaag is het HALLOWEEN, dus hier nog mijn laatste pot hierover. Zo jammer dat dit is afgesloten.
Ik heb nog een paar uitdeelzakjes gemaakt met chocolaatjes erin.
Een spooky tag eraan gemaakt en klaar.



Maar niet getreurd want er komen nieuwe spullen en aanbiedingen uit van Stampin' Up! Waar we weer heerlijk mee kunnen spelen voor onze kerstkaartjes die er aan gaan komen.

Op de onderstaande lijst staan stempels die je kan kopen met 25 % korting!!!! Deze aktie is geldig van 1 t/m 30 November 2017.





Er zijn nieuwe STICHED SHAPES FRAMELITS te koop!!!!
Deze set is vanaf 1 november verkrijgbaar en bij mij te bestellen. Ze kosten 36 EURO voor 12 dies.
De set komt ook in de nieuwe catalogus van juni 2017, maar nu al te bestellen.



VERZAMELBESTELLING ZONDAG 6 NOVEMBER!!!!!


Op zondag 6 november doe ik weer een verzamelbestelling.
Wil je iets mee bestellen dan kun je de bestelling zaterdagavond voor 21.00 uur aan  mij doorgeven via de mail.
Bestel je boven de 50 EURO stuur ik de bestelling gratis naar je toe. 
En dit keer zit er  een kleine verrassing in je pakketje!!!!



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...