Workshop

Workshop

donderdag 27 oktober 2016

Halloween Cadeautjes


Deze verpakking heb ik gemaakt voor een vriendin waar ik gisteren lekker heb zitten freubelen. Het groene papier is een reteired papiertje van de Cherry on Top Cotton paper (niet meer te koop).
Het designpapier heb ik er omheen gevouwen en daarop de uitgestanste dies, Halloween Scenes Edgelits, geplakt..


Hier een zakje (Petit Café Gift Bag, blz. 176) met M&M's erin. Deze zakjes zijn te koop bij Stampin' Up!. Ze zijn zo leuk. Ik heb ze bestempeld met kleine vleermuisjes en eromheen de washitape opgeplakt.
Nog twee banners uitgestanst met de Banner Triple stans, een geschulpte circel en daarop nog zo een "heerlijk"potje met ogen, lekker spooky, zeker voor een jongen van 14. BOOOOO!!! :-)


 Het knijpertje is bestempelt met een spinnetje (Spooky Fun) en beplakt met washitape.

 Lekker eng, deze ogen in een potje. Stempel is van Jar of Haunts. Gekleurd met copics.
Nog een touwtje, Halloween Night Baker's Twine, eromheen en klaar.



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht. Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...