Workshop

Workshop

donderdag 5 oktober 2017

Make A Card Monday, Herfst, Workshop



Van Janneke kregen we deze week weer een leuke opdracht, maak een kaartje met het thema:

HERFST

En hier mij uitwerking:





Alle materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Crumble Cake, Pumkin Pie, Whisper White, Old Olive
DSP: Wood Testures
Inkt: Old Olive, Early Espresso, Cajun Craze
Stempelset + Dies: Pick a Pumkin
Embossingmal: Pinewood Planks

Wil jij ook eens leuke kaarten maken?
Dat kan!!
Ik organiseer een leuke workshop en gebruik daarvoor Stampin' Up! materialen die hierboven zijn genoemd.
Ik heb plek voor 4 personen, dus wees er snel bij want VOL=VOL.
Zaterdag, 21 Oktober, 12.30 - 15.00
Prijs: 8.00 Euro
Plaats: Zandvoort
opgeven via de mail: spaanstra@planet.nl







Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...