Workshop

Workshop

dinsdag 12 september 2017

Pocket Letter Herfst

Ik ben sinds een weekje lid van een FB-groep die Pocket Letters (P-letters) maakt en daar heb ik mij voor opgegeven om mee te doen met de swap thema HERFST.

Dat ligt helemaal in mijn straatje. Meteen mooie stempels besteld bij Stampin' Up! uit de nieuwe Hetfst- en wintercatalugus. Ik kon niet wachten tot ze binnen kwamen
Die kwamen afgelopen dinsdag binnen en heerlijk ermee aan de slag gegaan. Het weer was toche slecht, veel regen en had deze week ook ietsje meer tijd met mijn werk.
Ik vond het zo leuk om te maken.

Zo een Pletter pak je natuurlijk mooi in. Het flesje komt bij Kimya verpakkingen vandaan en heb ik gevuld met sequins.



Papier wat ik heb gebruikt is van vorig jaar, de oude lijn van Halloween

Hieronder wat detailfoto's.
Diverse materialen gebruikt, niet allemaal van Stampin' Up!






De achterkant van de Pletter gevuld met allerlei goodies.


Gebruikte materialen:
Stempels komen uit de Herfst- en wintercatalogus 2017
Painted Harvast, blz. 49
Pick a Pumpkin + dies, blz. 51




Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

3 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...