Workshop

Workshop

woensdag 22 februari 2017

Congrats

We blijven nog even in de mannenkaarten. De sets die nu in de nieuwe Spring/ Summer catalogus 2017 staan zijn zo leuk om mannenkaartjes te maken.
Zoals ik al eerder schreef heb ik gewoon veel mannen in mijn familie en omgeving dus vind het altijd moeilijk om een leuke kaart ermee te maken, maar dat is nu niet meer nodig met deze stempelsets.

Hier weer een paar retired kleuren inkt en cardstock gebruikt.
Deze zijn niet meer in de collectie, maar ik heb daar nog zoveel cardstcok en inkt van liggen en dat moet ook eens gebruikt worden.




Wat heb je nodig voor deze kaart:

De basis voor deze kaart is Whisper White,
Het gekleurde cardstock en de inkt zijn retired, de kleuren zijn Blackberry Bliss, Hello Honey, Tangelo Twist.
Ik heb de swirls gestempeld met de stempelset uit de nieuwe catalogus Spring/ Summer 2017, Tie Dyed.
Het hemd is uitgestanst van cardstock Whisper White en uitgestanst met de stans van T-shirt Builder en de #1 is gestempeld met de stempel die uit de set Custom Die komt.
Deze set + dies kan je aanschaffen voor 55.25 Euro. Neem er bijvoorbeeld een stempelblock van 5,00 Euro bij en dan kan je een leuke gratis set uitzoeken uit de Sale-A-Bration gidsje.
 Daar heb je nog de tijd voor t/m 31 maart 2017, daarna is deze leuke aktie afgelopen.

De tekst CONGRATS is gestempeld met stazon op Vellum Cardstock met de stempelset Double Take.


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...