Workshop

Workshop

vrijdag 5 augustus 2016

Fleurige kaartjes

Voor vandaag heb ik een paar fleurige kaartjes gemaakt met het papier van Playful Palette.
In het begin vond ik hier niet zoveel aan en zag de mogelijkheden niet van dit papier, maar nu er een paar kaartje mee gemaakt te hebben vind ik het steeds leuker gaan worden.
Op deze kaartjes ben ik aan de slag gegaan met diverse verjaardagsstempels, ponsen en dies. Deze al een tijdje in mijn bezit maar nog niets mee gedaan.
En dat vind ik toch wel weer een leuke uitdaging voor mijzelf om de spullen te gebruiken die ik al een tijd heb liggen, maar nog niet heb gebruikt.

Gebruikte Materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Emerald Envy, Very Vanilla
Designpapier: Playful Palette
Inkt: Peekaboo Peach, Sweet Sugarplum, Flirty Flamingo
Stempel: Balloon Celebrations
Tekststempel: Build a Birthday
Pons: Balloon Bouquet
Dies: Sunshine Wishes Thinlits
Gebruikte Materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Emerald Envy, Very Vanilla
Designpapier: Playful Palette
Inkt:Archival Black Ink Ranger, Peekeboo Peach, Sweet Sugarplum
Stempel: Endless Birthday Wishes
Pons: Banner Triple, Scalloped Tag Topper
Ribbon: Ruches Ribbon Peekaboo Peach
Twine: Solid Bakers Twine White
Overige: Sequins



Fijne dag allemaal en bedankt voor het bezoek aan mijn blog.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...