Workshop

Workshop

dinsdag 1 mei 2018

You're so sharp!


Wat een leuke cactussen nietwaar? Momenteel ook weer helemaal hot in huis. Ik kan mij nog herinneren dat ik ze vroeger als kind  ook had en dan op een "cactusplank" voor mijn raam. Dan was je helemaal de bom. En nu zijn ze weer helemaal hot, zowel in huis als voor op kaartjes en andere woondecoratie.

De stempelset is van Elizabeth craft design en het gebruikte papier is van Stampin' Up! 
Dus weer een Mix & Match. De cactussen heb ik gekleurd met de writemarkers van Stampin' Up!





Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...