Workshop

Workshop

woensdag 6 december 2017

December Daily 2017

Ik had besloten om er dit jaar niet aan te beginnen omdat het mij iedere keer niet lukt om het bij te houden, maar toen zag ik op het forum waar ik lid van ben weer zulke leuke December Daily boekjes voorbij komen dat ik het toch weer niet kon weerstaan.
Ik ga het mooie papier van Stampin' Up ervoor gebruiken, met nog wat andere materialen van diverse merken erdoor.

Hier mijn voorkant en de eerste bladzijde uit mijn boekje.





Ik wacht wel tot ik negen foto's heb om in een keer uit te draaien, anders wordt het te kostbaar ivm het fotopapier.

Ook al druk bezig met de kerstkaartjes.
Ik maak overal twee of drie van, dit ligt een beetje aan het papier wat ik als basiskaart gebruik.

Met dit mooie papier ga ik ook in mijn DD boekje werken, dus zal er denk ik niet meer zoveel kaartjes mee maken, anders kom ik te kort.








Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...