Workshop

Workshop

maandag 9 oktober 2017

Flipbook Open if you Dare!!!!

BOO!!!

Voor een FB groep heb ik dit leuke flipbookje gemaakt met het thema HALLOWEEN. Ik ben gek op Halloween. Ik be erg benieuwd wat ik terug ga krijgen.
Vind het zelf erg leuk geworden.
Het boekje dicht, voorkant


boekje dicht, achterkant


Open geklapt 1e keer


opengeklapt 2de keer


diverse detailfoto's van de pagina's


Detailed gate Thinlits dies

Goodies die erbij zaten

Gebruikte Stampin' Up! Materialen
Cardstock: Basic Black, Smokey Slate, Pumpkin Pie
DSP-papier: Spooky Night




Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...