Workshop

Workshop

dinsdag 26 september 2017

Global Design Project 106 #GDP106 - Mannenkaart

Vandaag heb ik twee opdrachtjes in een gedaan.
Ik heb gewerkt n.a.v. een sketch van het Global Design Project 106 


en ik heb gewerkt n.a.v. een opdracht van Janneke, maak een mannenkaart. Elke maandag krijgen we een opdracht en daar kan je vrijwillig aan meedoen. Vond dit een leuke uitdaging en dan is een kaartje bij mij ook zo klaar.


en dit is mijn kaartje geworden. ik heb de sketch wel gespiegeld, weet eerlijk gezegd niet of het mag, maar het kwam voor mij beter uit met de motor die ik dan voor de helft kon stempelen.





Gebruikte materialen:
Cardstock: Basic Grey, Whisper White, Pumpkin Pie 
DSP: Pick a Pattern
Inkt: Basic Grey, Pumpkin Pie, Memento
Embossing folder: hexagons
Stempelset: One Wild Ride (AC, blz. 37)
Stiches Shapes Framelits


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

2 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt zo'n geweldig leuke kaart! Ik ben niet zo goed in kaarten voor mannen. Maar dit is echt de perfecte inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Ingen voor je compliment en dat je langs bent gekomen op mijn blog en de moeite hebt genomen om een berichtje achter te laten :-0

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...