Workshop

Workshop

zondag 18 september 2016

Kerstkaart met Christmas Pines

Mijn eerste kerstkaart is een feit. Deze had ik al gemaakt, maar helemaal vergeten te laten zien.
Deze set van Christmas Pines met de daar bijbehorende dies zijn zo mooi en fijntjes. Echt een hebbe, hebbeding. Je kan er zoveel kanten mee op. Te bestellen uit de nieuwe Herfst/ winter catalogus.


 

De tekstkleur van Christmas Blessings verloopt van donker naar licht. Dit is niet omdat het fout is gestempeld, maar dit heb ik zo gestempleld met de nieuwe inktpad van  Emerald Envy Ombre Stampin' pad


gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Cherry Cobbler, Whisper White, Emerald Envy, Early Espresso, Soft Suede
Designpapier: Presents & Pinecones
Stempelset: Christmas Pines
Dies: Pretty Pines Thinlits dies
Inkt:: Emerald Envy Ombre Stampin' pad, Crumb Cake



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.

Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...